Monday, August 11, 2008

I'm Awake;)



Live your life in such a way that when your feet hit the floor in the morning, Satan shudders & says...
'Oh shit...she's awake!!

14 comments:

Justine said...

Heeheehee..... that's cute!

Justine :o )

Donna said...

Good Morning My Darling French Fry! How are you?? I was so busy over the weekend! My Family celebrated my Mom's 71st Birthday. It was nice... I cooked everything... I was so tired yesterday, I did absolutely nothing! It rained cats and dogs!!! (It should have rained men..LOL) I just stayed in and got some rest... I am still tired! :)

Love ya Lots,
Donna

onlymehere said...

I've heard this before and I love it! Smiles! Have a great day French!

nikkicrumpet said...

ROFL ...your post made me laugh so loud that I woke up both puppies!!! Now they are scrabbling at me to let them out. Oh well...it was worth it. How funny is that! Thanks for starting my day off right.

Have a great one yourself!

Terrie's Lil' Piece of Serenity said...

Lisa, Are you ok?? Maybe another vacation is just what a girl needs!! lol

Buffie said...

ROFL!
I love AC/DC!

artis1111 said...

I am an early bird! I love to get up and about. You can see beautiful things in early mornings.Kathy

Old House Junkie said...

French, I think it might be the best sermon I ever heard! ohj

Anonymous said...

Hi French... I read your blog regularly and enjoy. So sorry you are feeling stressed... perhaps you require more sleep to get you through your shifts??? Just a thought. - SherylCanadianGirl (RMS)

Kathy said...

Hi Frenchie, This is so cute, just a quick hello, got on to vanni's puter to say hi to all my fave bloggers, glad you have a photo of that beautiful bathroom, I love all the updates you did in here with the Coral, you are sooo talented girl, speak soon, Kathy.

Rue said...

Good morning crazy girl :)

Love the bathroom pic LOL I don't look that good even before I walk into the dentist. What's up with that??

love ya,
rue

Picket said...

Hey Frenchie...girl I never know what to expect when I come here! lol lol That was too funny! I love the new pic of the bathroom...it's a wonder you ain't standing in front of the mirror taking a pic of yourself for Pickle! lol lol Have a great night sweetie!

Penny said...

That's pretty darn cute girl!

Somewhere In Time- Christie (yardsalequeen) said...

Hey! I found out about you thru terrie at terrie's lil' peace of serenity....I am so glad I found your blog. It's wonderful. I love your decorating style and your sweet dog and this funny phrase about making satan shutter! LOL! Oh, I love it!! Thanks for sharing.

xoxo,
Queenie

About Me

My photo
South Carolina, United States
Never say what if... Just do. Live life without regrets...RN /Author/Interior Decorator